Організація управлінської діяльності в школі
Організаційно-педагогічні основи
функціонування школи передбачають створення системи основних управлінських дій,
спрямованих на забезпечення ефективної діяльності колективу.
Управлінська діяльність закладу діє на
трьох рівнях:
§
стратегічний рівень
управління;
§
технологічний рівень
управління;
§
особистісний рівень
управління;
Стратегічний рівень формується з таких
ідей, які мають пріоритетне значення: система роботи школи щодо створення умов
для самореалізації особистості учня. Стратегічний рівень управління практично
втілюється в життя через набір технологій, що сприяють реалізації ідей на
технологічному рівні.
Зв'язок стратегії й технології не
рівнозначний. Технологія конструюється так, щоб можна було реалізувати кілька
стратегічних ідей. Стратегічний та технологічний рівні управління забезпечені
особистісним рівнем як в особі директора і заступників, спроможних сприймати і
створювати нові ідеї, технології, адаптувати їх до конкретних умов школи,
надихати колектив на їх реалізацію, заохочувати до розвитку нового, так і в
особі вчителів, учнів, громадськості, здатних сприймати і створювати нове.
Джерело: http://sch20.edu.vn.ua/Upravlinnya.html |